sobota, 3 kwietnia 2010

Diadem można otrzymać poprzez bramkęproxyt.net.
Aby go zdobyć w okienku na adres wklejamy
stardoll.com/en/contest/view.php?id=214
a gdy się już zalogujemy na stardoll to w okienku na adres wklejamy
stardoll.com/en/contest/finish.php?id=214

Diadem pojawi się w edytorze MeDoll. Osoby, które go miały nie otrzymają go ponownie.






Aby ją zdobyć należy zalogować się na stardoll poprzez bramkę pzeg.com wpisując w okno adresustardoll.com/en/starDesign.php?brandId=170



Te dwie darmówki można otrzymać poprzez bramkę lazyproxy.com.
Aby je zdobyć w okienku na adres wklejamy
stardoll.com/en/contest/view.php?id=201
a gdy się już zalogujemy na stardoll to w okienku na adres wklejamy
stardoll.com/en/contest/finish.php?id=201



Wpisz www.goproxing.com
w biały pasek wpisz:::::::

stardoll.com/xml/getMoonacreDoors.phpitemId=18168

gossip-girl-stardoll.blogspot.com/2008/12/free-dresses.html


i masz królika !




sukienka za free
Darmowa sukienka

1. Wchodzicie na goproxing.com
2. Wpisujecie stardoll.com
3.Logujecie się
4. Wchodzicie do magazynu a potem w stardoll cinema
5.Wylogowujecie się
6. Logujecie się na normalny stardoll
7.Jest koło lustra niebieska sukienka



Wpisz ten link
http://stardoll.com/es/xml/getMoonacreDoors.php?itemId=18168
a będziesz mieć plakat z zamku!!

Struj kompielowy i kapelusz
1. wchodzimy na stronkę myproxy.ca
2.wpisujemy adres http://www.simple.co.uk/stardoll/?u= a za znakiem =wpisujecie swój numer klienta ( wchodzicie na stardoll w moje konto podavatarem i na dole jest napisany )
3. Kiedy otworzy się stronka wypełniacie dane. ( kiedy wpisujecie wiek najlepiej wpiszcie 1992 nawet jeśli tyle nie macie )
5. Klikacie submit
6. Wchodzicie na stardoll i gotowe :)
PS: Adres e-mail nie musi być taki sam jak na stardoll






Darmo bluzka
1.wchodzicie na surfert.nl
2.w okienko wpisujecie stardoll.com
3.logujecie sie na swoja laleczke
4.idziecie do Stardoll Cimena
5.wchodzicie na normalny stardoll
6.w pokoju głownym macie bluzke z Jonas Brothers






Darmowe chusteczki i sukienka!!!
1. Zapisz się do klubu Simple_VIP_Club
2. W precentacji klubu, na samym dole bedzie pisać: Clik here register now - Kliknij tutaj aby zarejstrować się teraz ;)
3. Zarejstruj sie xP
4. Zalogujj się na sd i powinnes meić w głównym pokoju chusteczki Simple oraz zieloną sukienkę ;)







Mam kod,na Fajną rzecz !

Aby zdobyć alienka muszisz:
1. Wejść na strone myproxy.ca
2. W białe okienko wpisać stardoll.com
3. Zalogować sie na stardoll
4. Kliknąć w wybór dnia
5. Wejść na normalny stardoll i alienek jest w twoim apartamencie ;)











Piesek::::
1.wchodzisz na strone goproxing.com
2.w bialy pasek wpisujesz- www.stardoll.com/en/campaigns/hotelfordogs/
3.logujesz sie na lalke
4. Na dole jest 6 piesków
5.wybierasz jednego
6.wchodzisz na normalny stardoll i masz pieska
UWAGA MOŻNA WYBRAĆ TYLKO JEDNEGO PIESKA




1. Czyścimy całą historię przeglądarki (wciskamy Shift+Ctrl+Delete, a następnie Enter).
2. Zmieniamy proxy na 208.180.17.11 port 80
3. Wchodzimy na stronę www.stardoll.com/pl/cinema/?id=136



jeżeli chcecie posłuchac muzyki i pośpiewać to zapraszam na mój drugi bloog ;)
http://miley-cyrus-jako-gwiazda-hannah-montana.bloog.pl/


1. Wchodzimy na www.goproxing.com
2. W okienko wpisujemy
www.stardoll.com/contest/view.php?id=275
3. Logujemy się.
4. W górnym okienku, gdzie znajduje się teraz poprzedni adres,
wklejamy
www.stardoll.com/contest/finish.php?id=275
5. Klikamy w button "Weź udział w konkursie"
6. Spódnica czeka na nas w prezencie od Admina przy szafie :)
4. Oglądamy film "
Body by Milk"
5. Strój kąpielowy czaka na nas w naszym apartamencie :)


1. Czyścimy całą historię przeglądarki (wciskamy Shift+Ctrl+Delete, a następnie Enter).

2. Zmieniamy proxy na
217.174.242.166 port: 3128
-
zmiana w Mozilli Firefox
-
zmiana w Internet Explorer
-
zmiana w Operze

3. Wchodzimy na
www.stardoll.com/en/cinema/?id=124

4. Logujemy się.

5. Oglądamy film do końca (może się zacinać, trzeba czekać).

6. Darmówka czeka na w prezencie przy szafie :)

piątek, 2 kwietnia 2010

damówki;0

Na poczatku chciała by wam pokazać taki jeden z naj prostszych kodów w którym można zdobyć plakat i fotel z klubu Amy Diamond:

1.Zaloguj się na stardoll
2. Zapisz się do klubu Amy Diamond
3.Prezenty czekają w apartamencie :)





Aby dostać za darmo ciuchy od dzwoneczka należy:

1. Wejść na stronę: MYPROXY.CA
2.W białe pole wpisać:
stardoll
.com/en/campaigns/tinkerbell
  <= Rzeczybędą w apartamencie, w takich czerwonych pudełkach




Witejcie! Na dzisiaj mam dla was jeszcze fajny kod dzięki któremu możecie zdobyć strój kąpielowy i kapelusz. Pamiętajcie wszystkie kody które wam podaje są przezemnie sprawdzone.

1. wpisujemy adres http://www.simple.co.uk/stardoll/?u= a za znakiem = wpisujecie swój (lub temu komu chcecie te rzeczy podarować) numer klienta (znajdziecie go w ustawieniach Waszego konta na górze w Moja Strona/Moje Konto lub w adresie strony)
2. Kiedy otworzy się stronka wypełniacie dane (nie koniecznie prawdziwe moga być całkowicie zmyślone)
3. Klikacie SUBMIT
4. Wchodzicie na stardoll i gotowe :)
rzeczy czekają przy szafie








Aby mieć tą bluzkę i spudniczkę za darmo należy :

1.wejść na pzeg.com
2. wpisać w okno stardoll.com/en/starDesign.php?brandId=170
3. Zalogować się

bluzka z moxie








1. Wchodzimy na www.schoolunlock.info
2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com/en/starDesign.php?brandId=194
3. Logujemy się.
4. W okienko gdzie znajduje się poprzedni adres wklejamywww.stardoll.com/en/design/designvote/blackstar.php


Koszulka czeka na nas w głównym pokoju
:)


http://4.bp.blogspot.com/_cIySoKA7SYc/Sxo8e1XkARI/AAAAAAAAAHQ/BFRAew_sxJY/s400/darmowa+bluzka+i+branzoletka.png






Powstał sponsorowany klub Tokio Hotel. Po zapisaniu się do klubu dostaje się darmową głowę Billa - wokalisty zespołu. Możliwe, że pojawią się też inne darmówki z Tokio Hotel.

http://stardollimy.files.wordpress.com/2009/12/glowa.png







Darmowa korona z bajki Księżniczka i żaba.

1.
Wchodzimy na www.myproxy.ca
2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com/en/starDesign.php?brandId=222
3. Logujemy się.
4. Korona czeka w pudełku :)






Aby dostać krzesło:

1. Wejdź na: goproxing.com
2. W białe pole wpisz: stardoll.com/en/campaigns/hmlcauk
3. Zaloguj się
4. Kliknij na ikonkę, która wygląda tak: (znejduje sie ona na stronie która wam wyskoczy)



5. Krzesło które będzie czekać w waszym apartamencie





1) wchodzimy na goproxing.com
2)wpisujemy
www.stardoll.com/pl/campaigns/httyd/
3) logujemy się
4)Klikamy na napis CHOOSE (najpierw musimy wybrać jednego smoka)

5) smok będzie czekać na was w apartamencie
(tam gdzie kiedyś mieliście lusterko, a jak je macie tam jeszcze to pod nim)











1. Wchodzimy na www.goproxing.com
2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com/cinema
3. Logujemy się.
4. Tarcza będzie czekać koło szafy w torbie.





1) Wchodzimy na www.goproxing.com
2) Wpisujemy www.stardoll.com
3) Logujemy się.
4) Hełm będzie w torbie koło szafy.







DARMOWY STRÓJ KĄPIELOWY I OPASKA

1. Wejdź na stardoll.com
2. Zaloguj się
3. Wejdź na stronę:www.stardoll.com/en/do/campaign/harajuku.php
4. Prezenty będą w apartamencie,



http://3.bp.blogspot.com/_q92LZzl1ESM/S7R33BiYCNI/AAAAAAAAC7I/frWCWgE_LEU/s1600/harajuku.jpg




Darmowe wrotki

1. Wejdź na: goproxing.com
2. W białe pole wpisz:http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=139
3. Zaloguj się
4. Wyloguj się
5. Wrotki będą w apartamencie.






Darmowy telefon

1. Wejdź na goproxing.com
2. W białe pole wpisz: stardoll.com
3. Zaloguj się
4. Wejdź na normalny stardoll i GOTOWE!! Telefon będzie w apartamencie




Darmowy Pergamin od harajuku

1. Wchodzimy na goproxing .com

2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com


3. Logujemy się.


4. Pergamin czeka w torbie harajuku obok szafy.







Darmowa spódnica

1. Wejdź na: goproxing.com
2. Wejdź na: stardoll.com/en/contest/view.php?id=275
3. Zaloguj się
4. Teraz wklej ten link w białe pole przed którym jest napis “URL”: stardoll.com/en/contest/finish.php?id=275
5. Pola, które ci się teraz pokażą możesz zostawić puste
6. Kliknij na napis: weź udział w konkursie

7. Spódnica będzie w apartamencie






Zagrożone Gatunki

Pokaż swoje zaangażowanie adoptując co miesiąc jedno zwierzątko i dzieląc się swoimi pomysłami na ich ocalenie :)) Kochaj zwierzęta! Bądź kreatywna/y!
Zaadoptuj : http://www.stardoll.com/pl/campaigns/endangered-species/


Zwierze miesiaca :

http://www.sdcdn.com/i/campaign/endangered-animals/nr3_framedpicture.jpg?5479

Rzekotka czerwonooka



Rzekotka czerwonooka jest przepiękną żabą drzewną, zamieszkującą deszczowe lasy Ameryki Południowej i Środkowej.

Ten nadrzewny płaz bezogoniasty ma szokująco duże oczy, jasnozielone ciało i pomarańczowe palce, zakończone przylgami.

Na zewnętrznej stronie ciała, jej niebieskie ubarwienie jest dodatkowo przystrojone żółtymi paskami. Duże oczy umieszczone po bokach głowy, niebieskie zarówno podbrzusze, jak i wewnętrzna część długich nóg to dodatkowe cechy, które czynią ją tak piękną. Jakby tego było mało, wszystkie palce mają na końcu malutkie przylgi, umożliwiające im poruszanie się po drzewach.

Rzekotka czerwonooka jest tak uroczym, barwnym stworzeniem, że mianowano ją ambasodorem kampanii na rzecz ochrony lasów deszczowych. Siedliska, w których występuje zmniejszają się w zastraszającym tempie.

Działania, na rzecz ochrony tej uroczej Rzekotki czerwonookiej, mają na celu przypomnieć ludziom o tym, jak ważna jest ochrona lasów deszczowych– miejsc występowania różnych, fantastycznych zwierząt.


http://www.sdcdn.com/i/campaign/endangered-animals/nr1_framedpicture.jpg?5364http://www.sdcdn.com/i/campaign/endangered-animals/nr2_framedpicture.jpg?5401http://www.sdcdn.com/i/campaign/endangered-animals/nr3_framedpicture.jpg?5479